Kipróbáltam magam a raliban is navigátorként, ami új oldalról mutatta be az autósportot. Nem gondoltam, hogy milyen nagy élményt nyújthat szorosan beszíjazva a jobb 1-ben itinert olvasni. 

Miniralikon és Ádándon a rallycross pályán viszont a kis piros X1/9 vezetőülésében indultam.

                       

2001-től a versenyzés néhány évre szünetelt, de nagyon hiányzott, ezért 2008-ban az utcai autómmal 1-2 szlalom versenyre neveztem be.

                        

Egy kis első kerekes kitérő következett egy Ford Escort személyében, amivel egy autocross edzésen és néhány szlalom versenyen indultunk.

                        

2010- ben kezdtük építeni a Toyota mr2 verseny változatát, amivel 2011- ben autocross versenyeken indultam, ezután 3 év szünet következett, de az autó megmaradt. 2015-ben ráncba szedtük, új áramtalanítot is beépítettünk amivel kiküszöböltük a korábbi AC pumpa problémákat (Korábban a beépített áramtalító rendszerből kimaradt a schönt ellenállás, a hatalmas áramlöketeket az AC vezette el, ezért túlmelegedett, az autó leállt, sokszor nem is indult amíg az AC vissza nem hült). A kedvelt ádándi rallycross pályán indultunk 2 versenyen. A szombati napokon edzésre volt lehetőség, így megpróbáljuk újra felvenni a ritmust.

    

  

2016-ban is szeretnénk néhány versenyen elindulni, és lehetőleg 1 nyirádi amatőr versenyt is beiktatni.

..

LINKEK