Amióta az eszemet tudom szeretem az autókat és az autóversenyeket, nézőként, szurkolóként sokat jártam ilyen eseményekre, főként autocross-ra.
1996-ban kerültem "testközelbe" az autóversenyzéssel.
Konkrétan beültettek az egyik versenyautóba és azt mondták menjek csak vele a pályán.
Ijesztő és furcsa élmény volt, hiszen egy göröngyös, földes pályán, ráadásul esőben, ragadós sárban indult a pályafutásom.
A karosszériáról minden belső takaróelem la lett bontva, megszüntetve a viszonylagos hangszigetelést, így autó alján hangosan dobogott a felverődő sár, ami rémisztően hatott első alkalommal. Az edzés nem sikerült rosszul, ezért újabb követte.
Ebből később női futam lett a versenyek után... Az első versenyautó amivel versenyeztem egy banánzöld Ford Escort volt.
Sok szép emlék és barátság fűződött hozzá. Sokat tanultam benne és általa, ami megalapozta a későbbi eredméyneket. Volt pár kicsúszásom, bakim, de sok kupám, helyezésem is bizonyította, hogy érdemes újra beülnöm.
Később ennyi már nem volt elég, komplett versenyen akartam indulni!
Megépült A Fiat Bertone X1/9- es kis méregzsák. Újra meg kellett szokni egy autót, ráadásul ez már hátul hajtott. Míg az escortnál a szervó hiánya miatt remegett a kezem a versenyek után, a Bertone-nál már az ellenkormányzások miatt...
Élveztem minden percet amit az autóban töltöttem, akár hóban, akár sárban, akár porban zajlott a verseny. Nagyon szerettem az évzáró verseny után rendezett órás versenyeket ahol már tét nélkül, felszabadultan lehetett sokat autózni. 2000- ben indultam a Bertone-val utoljára autocross versenyen, pár évig versenyhiányban szenvedtem...
2010-ben azután elkezdődött az új időszámítás, szép lassan és teljesen házilag egy Toyota mr 2 kezdett igazán versenyautó formát ölteni.
2011- ben még nem teljesen készen indult első versenyén, ahol sajnos egy félreértésből férfias kakaskodás lett aminek meg is lett a következménye...
Ettől kezdve sajnos bizonyítanom kellett, mert elkönyvelték, hogy túl agresszív vagyok! Nem baj, szeretem a kihívásokat...
Csak az AC pumpa hátráltatott olykor- olykor, az autó rendszeresen megállt, Ekkor még nem, csak sokkal később jöttem rá a hiba okára. Az áramtalanító beépítésekor ( nem én követtem el) kimaradt a schönt ellenállás és a keletkező nagy áramlöketet az ellenállás helyett az AC vette fel, emiatt túlmelegedett és hamarosan tönkre is ment. Kb. 4 db AC pumpa bánta a hiányt...
2011-ben indultam utoljára autocross versenyen, a legkedvesebb pálya számomra a szeghalmi volt annak ellenére, hogy az időmérőn ugyan a 15 fős mezőnyből 3- ik időt autóztam, de a futómű sérülése és a túlmelegedett motor miatt a verseny feladására kényszerültem.
Végül egy videó egy eredményes versenyről: